Merve6185 Biraz sakin olun, ilk haftalarda normal. Adet haftası bile insan bir iki kilo alıp geri veriyor. Benim ilk ayımda karnım davul gibi şişti ve birden 2,5 kilo almıştım. 2.ayda düzeliyor, şişiniz iniyor, kilo gidiyor. Şu an 5.ayıma girdim gebelikte toplamda 1 kilo almışım, karnımın büyüklüğü de ilk ayım kadar ancak var.