EmrahAyeKaplan Bu ilacı kullanan ve bacağında harı olan oldumu kızlar düşük tehlikem var ama kullanma talimatında baldır bacak agrısı olduğunda kesilmesi gerekiyormuş ne yapacağımı bilemedim 😔
Demir EmrahAyeKaplan Hapını kullanmıştım ben hiç yaşamadım öyle bir ağrı.Prospektüsünde yazıyormuş madem mutlaka doktorunuzu bilgilendirin.
Deletedmom67 EmrahAyeKaplan bacak ağrısı olmadı cnm mide bulantısı baş dönmesi denge kaybı oluyır oda normal dedi doktorum
NaimeYilmaz EmrahAyeKaplan siz için bırakmayın sabahta doktorunuza sorun o ılacın baya etkılerı var doktorlar coguna normal dıor
EmrahAyeKaplan Deletedmom67 bende sıkıntı var Doğum kontrol hapı kullanamıyorum tıkanıklık yapıyor bunu alıncada agrı yapınca korktum ama düşük tehlikem var Of çok zor ya Allah hepimizin yardımcısı olsun
Deletedmom67 EmrahAyeKaplan amin cnm . Doktoruna yarın sor vajinal kullanim mi diye.ben calısıyorum araba kullanıyorum ilaç beni kötü yaptı vajinal kullan dedi bana iyiyim cok skür