gulsumm-142 Meehaba kızlar 4+1 haftalık hamileyim kalsiyum almam gerekıyor ama ben sut ıcemıyorum cikolatalı süt içsem olur mu sizce?
Snszasla gulsumm-142 olur canım içemiyorsan içine muz çikolata bal hangisi iyi gelecekse koyup içebilirsin
TDE Kalsiyum sadece sütte yok ki. Ben de süt içemiyorum hamileliğimi başından beri peyniri ve ev yoğurdunu fazla tüketiyorum. Mesela her gün koca bardak yoğun ayran içiyorum. Yoğurdu da kaşık kaşık sevmem. Aklıma geldikçe ağzıma peynir atıyorum
TDE gulsumm-142 Ben doktoruma sormuştum süt içemiyorum diye telaş yapma inet sütü çok da yararlı değil zaten dedi neden söyledi bilmiyorum ama araştırmadım hiç