Syms Kızlar 9 ay boyunca hep kustumm, son zamanlarda su içemez oldumm vücudumun her yeri kaşınıyor 38+5 teyim sikayetlerimden dolayi doktor suni sanci yada sezeryan diyor , sancimm cok az var acilma max 1 cm Ne önerirsiniz ??
esloka Syms suni şancı ektra bir şancı değildir oksitosun hormonu verilir sizin sancinizi tetikler sadece korkulacak birşey yok doğum başlı baskına zor olay ama suni şancı herkes aynı çekmiyor sancıyı çekip anlamayan da var abartanda belki açılacak neden bu şansı gözardı edesin ki önce suni sancıyı dene sırf bu yuzden sezaryan olmak akıl kârı değil
Minikkzm Syms normal doğum için yattım suni sancı verceklerdi kendi aancım olmadığı için önce rahim yumuşasın diye fitil verdiler onun sancısına bile dayanamdım açıklığım 2cm açıklıkla sezeryan istedim dakikalar içerisinde güzeller güzeli kızmı aldım kucağıma sezeryan anlatılan korkulan bi şey değilmiş sonrasında ağrı sızı oluyor ama Rahmetsiz de nimet olmuyor 🥰her iki sonuçta da evşadınız kucağınızda olacak bunu düşünün 🤲🏻
Bsraozturk Syms Hiç sancısız 1cm açıkla suni sancı aldım ve suni sancı takıldıktan 3 saat sonra da bebeğimi kucağıma aldım bu 3 saat sadece 1 saati sancı hissettim son 15 dksı şiddetliydi 🌸
merveli-90 Zaten çekmişsin çekeceğin kadar gününü belirle git misler gibi al bebeğini kucağına evine dön suni sancı hiç kolay bişey değil ne kadar süreceği belli olsa çek derim ama oda belirsiz😏
merveli-90 Belkilerle çekip çekip sonra sezaryen dönerse çektiğiyle kalacak herkeste farklımı bilmiyorum ama benim suni sancıyla ilgili iyi tecrübem yok o yüzden bu şekilde konuşabiliyorum sezaryen doğum için akıl karı değil denilecek kadar kötü ne var bilmiyorum bende bunu anlamıyorum herkes normal doğuramıyor sezaryen akıl karı değil diye bebek içindemi kalacak allahtan böyle bir şans var artık önceki kadınlar gibi şanssız değiliz. Yinede siz bilirsiniz tabiki beden sizin bebek sizin dirayet sizin sizin kararınız tabiki doktorunuzun öneriside önemli.
Syms Kötü olan yurt disindayim ve sezeryandan sonra bana yardim edicek kimsede yok 🤦♀️ Tek bir doz alip baktim dayanamiyorum sezaryana mi dönsemm 😕