Kizlar cogunuz bilir 19. Haftamda acil serklaj oldum bebeğimi sadcee dikis tutuyor 22 haftalik olduk. Dün. Bebegim surekli assagida oynadi resmen dikslerime vurdu cikcak gbydi belime vuruyodu bir ara sanki. Sonra pozisyn degstrdi ustlerde oynadi sonra tekrar ayaklari assagida heralde acayip.vurdu ve dikislerim agridi hafiften. Pskljim cok bozuldu cok asagida hssedimce cok korkuyorum aglayasim geldi yemekten kesildim dün. Bazi arkadaslarm bunlarin normal.oldugunu soyledi fakat hic yasamadgm icin bana. Hc bsii nrmal gelmiyor korkutuyor. Boyle durumlarda pozisyn degstrmesi icin neler yapabilirm ? Bir de kızım hareket etmeye baslayinca hic durmuyo surekli hareket halinde. Dikislerime vurmasi dikislere zarar verir mi ?