izmirlih35 çok geçmiş olsun zor günler geçirmişsiniz, ama ne güzel sanslisiniz size doğru tedavi uygulanmış demek ki. Eğer size zahmet olmayacaksa en son kullandiginiz antibiyotiğin ve fitilin adını öğrenebilir miyim en son kullandiginiz, çünkü bende başka bı doktora gittim bana yazacaklari iğne ağır keşke ağız yoluyla kullanılan bı antibiyotik kullansanız dedi, ben de en azından bunu doktoruma danisirim çok sağolun 💐💞