Pinkyellow Enigma bence 40 ı bulucak sizin prenses etrafimdan tecrube ettiğim kadaryla erkekler çabuk geliyor kızlar biraz daha nazlı ama sağlıklı olsunlrda hiç önemli değil 😊
PolenLina Bana erken Doğum diye diye 36 ya geldik 😂 Cuma kontrol var gün verilecek uyku yok halim yok gelsin artık istiyorum 🙏
Gizem13 Mmmerve123 benim 3.gebeligim ayni seyleri yasiyorum bunda cinsiyet farkli acaba ondan mi diue düşünüyorum kiz cocuklari erken dogar belki erken gelmek istiyor diyorum bnde
Enigma Pinkyellow ben de genelde kızlar erken geliyor diye duymuştum 😀 36 Haftada 1cm acıklıgım vardı, suan 37+3 üm ve kasılmalarım oluyor ara ara. Ondan acaba erken mi gelecek diye heyecan yapıyorum. İnsallah en az 38 i gecerim 🙏🙏
gulumse0611 yigitalpinannesi40 ben karnımı elimle tutup diğer tarafa yatırıyotum yoksa dönemiyorum arada canım da yanyo acaba onlarında mı yanıyo ki anlık acıma batma oluyo çünkü
Enigma Pinkyellow Amin canım, Allah hepimize kolay doğumlar ve bebişlerimizin saglıkla gelmesini nasip etsin insallah 🙏 🙏
Turkerg Ben de 35+4. Akintim baya artti. Agrilarim sancilarim artti. Kasiklarim agriyor. Dun ilk defa NST ye girdim sancilarim cikti. Haftaya cati muayenem var. ben de 37de falan gelsin istiyorum. Kavusmak istiyorum ogluma ♥️
daisybebek MahraMeyra 36+1 çok şükür halime gece uymaları evet sol-sağ dönüşler zor hatta sol a yatmaktan solum pert ama az kaldı. Onun dışında bebişim erken gelicem demesse( öyle belirti risk yok) 39. Haftaya ya gün verdi doktor.