37 haftalık olduğum için rahatım Kasım annesi olarak görmüyorum kendimi Ekim de gelsin istiyorum ben gelsin istiyorumda benim bebe çıkmam da çıkmam diye inat edicek gibi 😁😁 34 te sancılar baslamisti dogcak diye korktum felan simdi zamani geliyor ne sancı ne bisey 🥰💜 Sağlıkla gelsinler de onlar vakitlerini biliyor demekki🤷🏻♀️