Buketk Sol tarafa doğru bı ağrı var elimi hafif bastirdigim da kesiliyor gibi canım acıyor yere eğilip birşey almaya kalktigim da da aynısı oluyor doktor kontrolünden sonra olmaya başladı soramadım da başına gelip bilgi sahibi olan var mı?30 haftalık ❤