Arkadaşlar adatıpta doğum yapan varmı? Memnun kaldınızmı özellikle spinal olan? Anestezi doktoru nasıl 3 hft sonra orda doğım yapacağım kontrole oraya gitmiyorum drum kliniğine gidiyorum hastane bildiğim bi hastane kız kardeşim doğum yaptı 1 yıl once güzeldi ama simdi nasıl? Yenidoğan hemsireelri vs?