Melikeblgc Şuan covidden dolayı 1 günmü 2 günmü yatış kızlar? 3 hftm kaldı doktora önümüzdeki hft gideceğim o zaman soracağım ama merak ettim
Mommy2b Melikeblgc 13 gün önce kuzenim doğum yaptı Çamlıca Medipolde 2 gece yatış verdiler sezaryen olduğu için
Zaxra Asel61 biseyde ben sora bilirmiyim ? Kac haftalikken yaptiniz sezaryeni yani planlimi oluyor sezaryen ? 38haftalikkenmi aliyor doktorlar ?
Melikeblgc Zaxra planlı sezeryan olunca 38+5 39 gibi oluyor bnm ıkıncı doğumum olacak ilki 38+4 de oldu
Asel61 Zaxra ben suni şancı aldim bebek iri diye beklemek istemedi doktor 40arti 0 di 10 gün vardı daha ama beklemedik suni de acilma olmayinca mecbur sezeryanoldum
Zaxra Melikeblgc doktor 38+3 onerdi yani bi sikinti olurmu acaba dusunuyorum? 1gun cabuk 38+4 yok mesela 38+3 olmasi bebege bi sikinti yasatirmi?
Edsn Melikeblgc 18 gün önce oldum, 2 gün yattım çok da rahattı valla bana kalsa 1 hafta yatardım hemşireleriin ilgi,alakası çok iyiydi ,oda temizdi mis
Melikeblgc Edsn 😂😂 bnde ılk dogumumda 2 gun yattım hastane konforu guzel ama covid tedirginliği var bunda 1 gece yatsam diyorum birde evde bekleyen diğer çocuk etkeni var tabi
Edsn Melikeblgc aslında covid tedirginliği olacak pek bir durum yok ziyaretçi alınmıyor ve sağlıkçılar maskesiz dolaşmıyor,odanıza girmiyor kesinlikle ama sizi evde bekleyen evladınız için bir şey diyemem tabii ki
Mommy2b Btm571 o kadar detaylı bilmiyorum canım ama sezaryen olacağı belli olunca onu da hesaplayıp ekliyorlardır diye tahmin ediyorjm