Kanıtlamak için doğru bir yöntem değil internette yazan iki farklı görüş olduğuna göre siz en iyisi doktorunuza danışın böyle şeyleri içiniz rahat olsun benim doktorum yeme dedi ben de riske atmak istemedim yemedim.Hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah