Masterchef şöyle sadece protein kaçağı var ve kanda lökosit denilen bi değer düşük çıkıyor. Ama lupus diyebilmek için birkaç kriter daha olmalıymış bunlarla beraber aynı anda. Mesela dediğiniz gibi aft yada yanaklarda malar rash denilen kızarıklık gibi. Ben de şuan için böyle şikayetler olmadığından tam lupus diyemiyorlar. Ama bu tarz şikayetlerde desteklerse lupus diyecekler. Tedavi anlamında büyük bi farklılık olmayacağı için hayatımda çok takmıyorum. Yine atak dönemleri bağışıklık sistemi baskılanacak. Zaman ne gösterir bilmiyorum.