FeminaBet merhaba canım göbeğini tırnaklaya tırnaklaya kaşımamanı öneririm.Daha çok avuç içinle kaşıyabilirsin.Gerildiği ve çatlamaya eğimi olduğu için kaşıntı oluyor.Hindistan cevizi yağı kullanmanı öneririm ya da lierac iyi geliyor.
tüylenme konusuna gelince bence alma.Hormonlardan ötürü kiminde çoğalıyor kiminde dökülüyor.Doğum yapınca normale döner , alırsan çoğalabilir 🌸