Hanımlar merhaba
benim hamileliğimin 5. Ayından itibaren beli ağrım oluyor halk arasında isminin kengi olduğunu öğrendim. Şuanda 31. Haftadayım ve hala oluyor bazı zamnlar sağ kalça kemiğimdeki o ağrıdan dolayı ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum. Tek başıma sağdan sola bile dönemiyorum. Aranızda bu sorunla karşılaşan var mı? Önerileriniz var mı ?