Ozi1234 bebeğin yaşadığı amniyom sıvısı hareket halinde olduğumuz da sallanıyor oda bebek için uyku hali yapıyor gece de dinlenmeye geçtiğimiz de su sakinleşiyor o zaman bebek uyanıyor o yüzden gece olduğun da içerde parti başlıyor 😂 birde doğduktan sonra ilk ay kendisini hâlâ anne karnında gibi hissettikleri için gece daha sık uyanıp gündüz uyurlar 😻