Ozdmrkbraa lkm bence o dedikleri şey doğduktan sonradır 😂 çünkü şu an 29+4 teyiz 18 saat hiç durmadan hareket ediyor klan zamanda da süzülüyor uyuduğu çok nadir oluyor 😂
Meriwa lkm 40+6 da doğurdum ben doğana kadar hep kıpır kıpırdı bi kere bile merak edip hastaneye hareket etmiyo diye gitmedim saolsun oğlum varlığını hep hissettirdi
Ozdmrkbraa Meriwa doğduğunda nasıl bi bebek oldu peki benim oğlanda içerde hiç durmuyor 29+4teyim acaba içerde enerjisini atıp dışarı çıkınca sakin bi bebek mi olur ki diye umut ediyorum 😂
berna_demir lkm tam benim yazmak istediğimi yazmışsınız 😂 bende 29+1’im ve kesinlikle uyuduğuna inanmıyorum 1 dk bile durmuyor ne uykusu 😂😂
Remziye02 lkm benimkide uyumuyor valla belki 2 saat uyuyordur😂zaten uyumasin korkarim ben hareket etmeyince🙈
1PrensAnnesi lkm çok klasik hatta linç yiyeceğim bi cümle olacak ama yinede söyleyeyim doğduğunda anlayacaksın aslında şuan bol uykuda olduğunu ☺️
Tiredmom Ilk oğlum daha sakindi bu kadar vurmuyordu 🤣🤣 hala sakin kendisi doğunca uyumadı cok uyku sorunu yaşadık sadece onun dışında cok uysal emir yaman’im