Kptny Kızlar sehir hastanesinde Pazartesi günü detayliya girdikten sonra sonuclari Kendi doktoruma da göstermem gerektigini soylediler kendi doktorumdan tekrardan sira almama gerek var mi sadece sonuçları gostercem randevusu da dolu alamiyorm
Meriwa Kptny girdiğiniz gün neden göstermediniz ki bence randevu yoksa gidin öğleden sonra 5 dk içeri sonuç göstericem detaylıya girdim hocam diyin bakar 5 dk ben öyle yapmıştım detaylı gününde cıkınca uğradım yani
Kptny tbmn yaa buna sevindim kaçtır bakıyorm kendi doktorum da randevuda görünmüyor gidipde orda saatlerce beklemekte istemiyodum açıkçası
Busra0696 Bana hiç doktora gerek kalmadan ayrıntılı da ki doktor gayet sağlıklı iyi dedi ben tekrardan göstermedim kızlar
Kptny Busra0696 geçen ay ki randevum da doktoruma sormuştum detayliya girdimde tekrardan size gelmeme gerek varmi diye bende baksam iyi olur dedi doktorum ama yogunluktan randevu da alamıyorum bakalim şansımızi deniycez artik
Meriwa Busra0696 detaylıdan sonra ilaç takviyesi verdi cnm bana mesela herseyi normaldi bizim ihmal etmeyin sizde belki doktorunuzun haftasına göre vericeği takviyeleriniz vardır
Kptny Merveakbb henuz girmedim canim 22+2deyim pazartesi sabah giricem Nerdeyse bir buçuk ay oncesinden randevuyu almıştım.
Kptny Meriwa canim girmedim daha pazartesi gircem bende onun icin sordum randevum yokken aynı gün gosterebilirmiyim acaba diye
Meriwa Kptny aaa tamam ptesi girdim diye okumuşum gösterirsiniz hç almayın randevu boşuna aradan giriverin
berenyigit06 Bende şehir hastanesinde yaptırdım çok güzel bakmışlardı ekranı bana çevirip herşeyini gösterip öyle detaylı anlattıki çok memnun kaldım☺️