Esraaelisa1 Aysgldurmus doktor iç çamaşırın herşeyin batabilir Herşey olabilir ama korkma sancın ağrın olduğunda hemen gel dedıler herhangi bir sorun gözükmedi kan tahlili falan verdim hepsi normal çıktı
Esraaelisa1 Aysgldurmus bir sorun görseydi eve göndermezdi salı görüşelim dedi zaten ne dıyecek bilmiyorum bebeğimin hareketleri v. S iyi suyumda fazla
Nesslihann Ygmrcfr konuştuk ben normal doğum istediğimi söyledim çatı muayenesi yaptı engel yokmuş bekliyoruz bakalım hayırlısı ☺️
Ygmrcfr Nesslihann hayırlısı olsun canım rabbim hepimizin bebeğini sağ sağlim kucaklarımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🥰
Nesslihann Esraaelisa1 suyun geldiyse neden doğum başlamadı ay ne sıkıntılı karmaşık işler ya allah tez vakitte kurtarsın inşallah hepimizi🤲
Esraaelisa1 Nesslihann Geldi ama böyle çok değil azdı nst ye bağladılar sancım ağrım çıkmadı 20 ler de sancım çok çıksaydı alcaklardı ama doktor kontrollü ilerlemek istiyor salı günü ne diyecek bakalım
aysegulkaya Nesslihann bizde 37+2 olduk arada adet ağrısı gibi ağrı oluyor belim bacaklarım falan ağrıyor gelse biii
Meva-annesi Nesslihann bizde 37+3 olduk çatı muayenesi yapıldı doktorum bebegımin kafasını hissettı ama açılmam yok sık sık sancılarım kasılmalarım cıkıyor nstde ama acılma olmayınca gelmıyor bebıs çok sabırsızım gelmesi ıcın
Nurhal 37 oldum ama çok ağrım var bel ağrısı karın sertleşmesi şancı çok hafif suda var ama. çok değil pazartesi gidcem bakalım ne diyorlar ama 39 40 kadar doğmaz inşalalh kilosu az enaz kolo alır diye