Semrafiratgokbudak kosalak 17 subata geliyor bizimki de bakalım erken mı gelecek dahaa mi gec gorucez😊😊
Ysmncylncpc kosalak benim de 1 hafta önden gidiyo. Doktor bana normal olmayabilirsin dedi. Biz istemeyiz önden geriden gelme olaylarını dedi. Baya olumsuz konuştu. Bi daha da gitmedim oraya. Şimdi doktor arayışındayım.
kosalak Ysmncylncpc bence de doktorunu değiştir canım bir hafta iki hafta önden gitmesi iyidir ama 3 haftadan sonrası biraz sorun diyet veriyor doktorlar . Kafana takma yani olumsuz bir şey yok tam aksine güzel bir şey
Rmeysa_1661 kosalak bende 11 şubat ama 1 hafta önce alırız dedi 2 sezeryanım olucak 5 6 şubat gibi bakalım 👶🏻🤗
Mry02 kosalak sağlıkla kucagımıza almak nasip olsun inşallah 24 şubat bakalım Allah büyük Rabbim kolay getirsin 🤲
Susaminannesiii Busra066 benim var 18 19.haftada cok oldu osteocare basladık. Hem kalsiyum hem magzenyum baya farketti. Simdi ckk cok az oluyor his olarakta daha yumusak.