kubmes3 Kızlar hapşırdığım an kasıklarıma ani sancı giriyor her iki tarafa da bıçak saplanıyor gibi oluyor ama can yakıcı nedeni ne olabilir sizce 14 haftalık hamileyim
deletedmom357 kubmes3 bende 14 haftalık hamileyim belim çok ağrıyor sabahtan beri bide gaz sancısı gibi yada kramp gibi sancılar var karnımda neden bilmiyorum korkuyorum da 😭
TY123 kubmes3 canım bendede aynısı cok oluyo oyüzden korkma sadece kendini kasma hapsırırken alerjim oldugu için bende cok sık hapsırıyorum
kubmes3 Anchores evet ama hamile olmadan önce böyle bir şey olmuyordu. Hamile olduğum için 2 kat düşünmek zorundayım maalesef
kubmes3 deletedmom357 ya bazen benim de kasıklarımda gazım çok oluyor yada midemde değişik bi şey oluyor sanki böyle boşluk hissi gibi bi şey🧐 Hapşırmak veya öksürmek istemiyorum🥺
kubmes3 TY123 ya çok can yakıcı oluyor ama hapşırmaktan öksürmekten nefret ettim🥺 normal bi şey demek ki ama insan hamile olunca korkuyor☺️
deletedmom357 kubmes3 benimde öyle ilk defa oldu bende korktum senin de belin ağrır miydi yada 14 haftalık bel ağrısı normal mi
kubmes3 deletedmom357 benim de ilk gebeliğim bir şey bilmediğimiz için en ufak şey de telaş yapıyoruz. Burda başkalarında da okudum bu haftalarda bel ağrısı oluyormuş canım bence normal bi şey kafana takma hiç 🙏🏻
Srplhrgl kubmes3 kesinlikle bazen sanki ara ara hissediyorum ondan bile korkuyrm acaba yanlış bi hareketmi yaptm bebegim iyimi düşüncesi mahvediyor gece sürekli uyanıyorum lavabo için rabbim herkese evlat sahibi olmayı nasip etsin ama mide bulantısız bi şekilde🥰🥰
zhrkhy Hapşururken cenin pozisyonu almaya çalışın ben burda okumuştum denedim işe yarıyor gerçekten bende çok hapşuruyorum ve korkuyordum çok acıdığı için ama şimdi daha rahatım benimde kasık ağrılarım çok fazla bi kaç gündür dayanılmaz oldu😔
kubmes3 zhrkhy evet en ufak tozda, güneşe çıkar çıkmaz başlıyor yada aniden uzanırken de oluyor😔 insan korkuyor ama bebeğe bi şey olur mu acaba o da hisseder mi diye düşünüyorum🥺
kubmes3 Srplhrgl evet ben idrara sıkıştığımda bazen çok üşeniyorum kalkmaya sonra mesane şişer de bebeği ya rahatsız ederse diye düşünüyorum kalkıyorum hemen🙈 annelik çok değişik ve güzel bi şey Allah isteyen ve hak eden herkese nasip etsin🥰