Melisasey bende bugün 38. Haftaya başladım 37+3 de çatı muayanesi oldum benimde 1 cm açıklığım var suyumda azalma olmuştu doktor böyle drvam ederse suni sancıyla alırız dedi ama şükür suyu yerine geldi bende yürüyüşlere devam ediyorum kendiliğinden gelmesini bekliyoruz,eğer normal doğum düşünüyorsanız benim gibi kendi saatini bekleyin derim