Betus-27 ben ilk gebeliğimde yaptıramamıştım sadece 4 lü testi ve detaylı ultrasonu birde şeker yüklemesini yaptırmıştım, şimdi 12 haftam bitti randevular dolu oldupu için yine 2 liyi yaptıramadım ama 4 lüyü falan yine yaptırmayı düşünüyorum inşallah