Doğumuma 2 buçuk ay falan kaldı ve biz hala Duhâ mı Zümra mı diye karar veremedik. Dogumda verilecek pleksi aynalar kestirecegim, ama isim yok, yapiramiyorum😄
Eşim diyor ki burda zümraya zümre derler, zühre derler , zehraya kadar gider🤦🏼♀️ duhâ olsun diyor. Ben iki ismide cok seviyorum ama kararsızım. Peki ya sizce? ❤