Kızlar merhaba son adet tarihim 31 ağustos.. Bugün doktora kontrole gittik kese var ama bebek yok dedi ve adet tarihinle uyumlu değil geç döllenme olabilir 10 gün sonra tekrardan gel keseye bakalım dedi. Ve guatr çıktı kan tahlillerimde o da çocuğun gelişimini etkiliyormuş.. Çok canım sıkıldı ben kalp atışını duyarım diye ümitle giderken kesede bebek olmadığını ve bunları duyunca yıkıldım resmen..### ****