BaharCos Selam tatlı gebişler, hamileliğin herhangi bir evresinde idrar yolu enfeksiyonu yaşayıp antibiyotik tedavisi gören var mi? İyi geldi mi veya bebeğiniz etkilendi mi?
Ebrulice78 Bazı antibiyotiklerin gebelikte kullanılmasının bebeğe olumsuz bir etkisi yok aksine enfeksiyon ilerlerse erken doğuma neden olabiliyor bende 17. Haftamda oldum kullandım hala lökosit değerim yüksek çıkabiliyor kullanmaya devam ediyorum