kubuduru Kızlaar internette babycibebe den mobilya alanlar var mı gidp görmem mümkün değil yaşadığım şehre yakın değil mağazaları o yüzden internetten sipariş vericem ama kalitelerinden emin değilim sizler memnun muusnuz önerir misn mobilyalar kaliteli mi
minik0507 kubuduru ben aldim canim memnunum. Ama dolap kapagi ve bebek arabasinin bi tekeriyle sorun yasadim 15 gune hallediceklermis bekliyorum. Suan 33+4 haftaligim.
Burcinagiir kubuduru ben canım ☺️ Gayette memnunum ürünleri medefe ve o fiyatlara inanılmaz kaliteliler 🥰
Burcinagiir kubuduru https://imgyukle.com/i/5YVsjj https://imgyukle.com/i/5YVXCM https://imgyukle.com/i/5YVgFn https://imgyukle.com/i/5YVcsh https://imgyukle.com/i/5YVBWo
Kuzucuk61 kubuduru ben gittim bizzat mağazaya gayet güzel mobilyalar sadece dolap almak için gitmiştim. 3 kapılı gardrop aldım çok kısa sürede gelip kurdular içini yerleştirdim ama henüz bebeğin doğmasını bekliyorum düzenli kullanım için. Ancak şu anlık çok memnunum
Busemom_3 Ben komple takım aldı mağazaya gidip baktım gayet güzel inceledim hafta içi gelecek inşallah kuracağız 🥰
minik0507 kubuduru dolap kapaginin birinin ust kisminda nokta kadar bi eziklik vardi kurulumu yapan kisi kendi soyledi magazayi aradi. Sonra ben yataktada bi yer gordum hataliydi yani boyasi kalkmis gibiydi. Suan bekliyorum 1 hafta icerisinde belli olucak nasil ilgilendikleri acikcasi 😊 ama ben sorunlari soyledigimde bir zorluk cikarmadilar
kubuduru Burcinagiir çok güzel olmus odanız çokta şık duruyor güle güle kullanın , çekmecelerin açılması kapanması rahat mı peki fren sistemi var mı onu da çok merak ediyorum
kubuduru Burcinagiir yaa onu bilmiyordm canım ya senden çok şey istedim farkındayım ama dolabın içinin de fotoğrafını atar mısı n 🙄☺
Kuzucuk61 Burcinagiir ya canım bende aynı yerden dolap almıştım sen deyince aklıma geldi bana da ledli denmişti ama bizde ışık yanmıyor neresinden yanacak acaba
Burcinagiir kubuduru https://imgyukle.com/i/IogHRp https://imgyukle.com/i/IogTix https://imgyukle.com/i/IogYl6 https://imgyukle.com/i/IogIyv 🥰
Burcinagiir kubuduru ve o kadar uyguna aldık ki ☺️ İçerisinde dinlenme koltuğu da dahil 17 parçayı 6800e aldım ☺️☺️
kubuduru Burcinagiir harikaaa ya çok begendim valla ben de sipariş vercem sen ne zaman almıştn şimdi de aynı fiyat mıdır acaba?
Kuzucuk61 Burcinagiir canım baktım ama yok heralde bizimkin de yani 3 kapılı benimde dolap ama anlamadım takmadılar mı acaba. Çekip atma şansınız var mı acaba o tuş denen kısmı
Burcinagiir Kuzucuk61 o cubugun altında of on düğmesi gibi birşet var ittirmeli onu ittirdiğinde sensörlü zaten kapağı kapadığında sönüyor açtığında yanıyor pilli falanda değil ☺️