Derenannecik45 bunlar sirke canım yani bitin yumurtası. Bunlar varsa bitte vardır. Saçını hergün tararsın yıkarsın bitler temizlenir ama şu sirkeler oldugu sürece ertesi gün yine çıkar. Kardeşinin bebegi var sanırım. Saçını boyayabilirse komple boyasın. Net kesin çözüm. Sen hamile degilsen yada boyuyorsan kimyasal boyayla sende boya. Yoksa eczaneden paranit al. Marka veriyorum çünkü gerçekten en iyisi o. Hergün yıkamalısın o şampuanla. Tek seferde falan bitmiyor. Hatta sirkeleri elle temizlemek bile lazım. Bunun yanında yastık yorgan artık yıkanabşlevek ne varsa yüksek derecede yıka. Halıları bile yıkatabilirsin. Öyle pis birşey ki çok çabuk bulaşıyor. Bir günde bile yüzlerce yumurta bırakıyor bir tanesi. Çok iyi biliyorum. Çocukluğumdan beri liseye kadar her sene mutlaka bulaşmıştır bana. Hatta küçükken annemin ugraşamayıp beni kel yaptıgını biliyorum.kafama gaz yagı benzin bile sürüldü düşünün artık 😁Ablam kuaför ordan biliyorum boyanın çözüm oldugunu. Sırf bu bit ugruna 14 yaşımda saçımı boyamaya başlamıştı saçımı kesmemek için. Birde bazı insanlara kan grubundan mıdır nedir çok kolay bulaşıyor ve zor temizleniyor. Benim öyle mesela. Aynı odada yattığım kardeşime bulaşmaz benim bugün temizlerdik tamam kalmadı derdik yarın Bi bakardık yine dolmuş. Çok pis birşey yani. Allah yardımcınız olsun