Esilay 32 haftalığız ufaktan alt taraf bası oluyor çarpıntı benzeri benimle aynı haftalarda uyumlu olanlar sizde durumlar nasıl🥰
Cnsuyakan Esilay 32+2 yiz ve adet sancısı gibi bir sancı giriyo korkuyorum valla normal mi bilemiyorum
Cemrenur Esilay 31 haftaligiz. Bazen 5 dk inceden bıçak yarası gibi sızlama oluyor. Geçiyor sonra ama hergün 2 3 defa geliyor
Elfynsmr Esilay 31 haftalığım kasılmalarım gün içinde öncekine göre arttı ama bu normalmiş doğuma hazırlık yalancı kasılmaymış bel ağrım arttı benimde
Esilay Cnsuyakan sanırım rahim kendisini doğuma hazırlıyor genelde öyle açıklamışlar bu durumu ama insan bir korkmuyor değil
Funda007 Cnsuyakan normal cnm rahım genişlio şidetli olmadıgı sürece benımde oluyor doktor normal dedi
Esilay Fyyzzynp hadiya bu güne kadar hiç mi en ufak sancınız olmadı beni de yalancı sancılar yokluyor regli gibi
Fyyzzynp Cnsuyakan canım bak 39 a falan gel o zaman keşke o sancılar tuttuğunda doğursaydım diyeceksin 😂😂
Karadenizli 33+5te nst bağlandım ufak ufak sancılarım çıktı bende ara ara kramp tarzında birkaç haftadır hissediyordum zten bakalm neolacak
Esilay Hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻En doğru zaman neyse o zamanda gelsinler bebişler 🥰
Gd1992 Bnde bugn 32 haftalık oldum 2 gundur bebegım kasılıyor ıcerde hafıften o kasılma gerilmeler bırz acıtıyor ama sancımı dgl mı bılemedm 😊 p.tesi kontrolum var bakalım
Gulce1308 Bene 32 haftalık oldum 2 3 gündür adet sancısı gibi sancilarim var bide kasilmalarim arttı korkuyorum erken doğum mu olacak acaba