Kızlar sabahtan beri karnım çoğunluk sol tarafı ağrıyor sancı değil gibi böyle gaz sancısı gibi ayağa kalksam ağrıyor 🚾 de otursam ağrıyor karnım belkide sancı bana daha çok gaz sancısı gibi geldi kramp agrisi gibi geldi bilmiyorum
14 haftaligim sizinde böyle oldu mu sabahtan geçmedi korkuyorum birşey mi oldu hiç böyle birşey olmamıştı ilk defa böyle nedenini bilmiyorum 😥?