Mercimegimm Kızlar, bende panik atak var doğumdan çok korkuyorum sırf panik atagım var diye degil normaldede korkarım yani o yüzden sezeryan olmak istiyorum bide genel anestezi olmak istiyorum çünku yarı belden uyuşmak bana göre degil🙄 siz ne düsünüyorsunuz ?
NezihMeltemAcar Bende de aynı sorun ayni korku var bel asagı kolay diyorlar ama beni genel anestezi paklar😂 Beni keserken acı olmasada psikolojik olarak hissetcem elim kolum bağlı olcak yanı o esnada da panik atak geçiririm 😂O yüzden benı komple bayıltsınlar . Ama bunda da uyanınca sancı oluyormus cok. Bel asagı uyuşturnca o kadar olmuyormus . Daha 5 ayım var bakalım sonuç ne olcak
Mercimegimm NezihMeltemAcar aynen aynen anca bizi o paklar😂ama şahsen ben dayanamam ya düsünsene orda ugrasiyorlar sen hissetmiyorsun ama tamam bebegin dogunca sana gosteriyorlar cok güzel bise ama ben yapamam heyecandan panik atagım gercekten tutar tansiyon falan yükselir allah korusun