Merhaba sevgili anneler Çin takviminde ilk gebeliğimde kızım olacağını göstermişti doğru da çıktı ikinci kez denedim yine kız çıktı ☺️ tam tersi olanlar oldu mu kime sorsam birebir çıkıyor diyorlar kafamda deli sorular 😜 deneyenler Bi yazsın lütfen çıkıyor mu çıkmıyor mu 😂🙈💕