shnd-01 Melike_16 ben şu şekilde bi yazı okumuştum ‘ Melis, Yunan mitolojisinde ‘tanrıça’ demektir, şişman ve tembel anlamlarına da gelir. ’ bu ismin konulmaması tavsiye ediliyordu . Tabi sizin kararınız ☺️
Esraaelisa1 Melike_16 Benim kızımın ismi Elisa olacak ama Elisa olmasaydı meyra koyacaktım güzel isim 👌🏻