Naren1 ib_21 genelde 5 ve 6 haftalıkken yerleşme kanaması oluyor. Sen ihma etme tabi doktora git. Benimde aynı şekilde olmuştu yerleşme kanamasıydı şükür 🤲
Busra34gms Yerleşme kanaması olabilir ama doktoruna danış kesinlikle ihmal etme basit biseyde olabilir ciddi bişeyde
Neslihan1903 ib_21 olsun canım sen yine de doktora git kahverengi akıntım oldu durdu de o gereken ilacı verir sana çok önemli bu akıntı çünkü ihmal etme
BaharCos Kanamalar gebelikte beklenen ve istenen bir sey degil. Yerleşme kanaması veya bebeğinin sağlığını tehdit etmeyen bir kanama olabilir ama geç kalmadan doktora gitmeni tavsiye ederim.
Sedax Canım bende de ilk başlarda öyle kahverengi akıntı oluyordu doktora sordum kırmızı olmadığı sürece sıkıntı yok dedi