Tuba04 Kızlar kulağımda gebelikten sonra nabız atması oluyor aranızda bu durumu yaşayan var mı ve nedenini bilen şimdiden teşekkürler
minikmucizem1_ Tuba04 benm hamile olmadan öncede olurdu nasıl tarif edeceğimi bilmediğim için kimseye de sormadım ne bu diye 😂😂
seleno Tuba04 bende de oluyor arada canım ama ben hiç takılmıyorum kötü birşey olduğunu düşünmüyorum fakat okuduğum kadarı ile aynen şöyle diyordu Aşırı kulak kiri birikmesi Bazı ilaçların yan etkisi Stres, anksiyete ve depresyondan kaynaklı nedenler
bukabu Tuba04 ben basta sadece yorulunca olurdu şimdi sürekli oluyor tek kulağımda sağda. Kardiyologa gittim, sorun yok dedi. Normal sanırım canım gebelikten sonra gecicek
Elifkcr Tuba04 hamileyken mi başlamıştı? Hangi aylarda başlamıştı? Çok korkuyorum geçmicek. Ve beynimde bir şey var diye.
minikmucizem1_ Elifkcr normalde de olan bişeydi daha geçmedi geçeceğinide sanmıyorum hep Var di çünkü
Esra2580 Elifkcr canım bu kadar kafaya takılacak bir durum değil bende sürekli carpintti yaşıyorum . Ama sen benden de takintilisin bu kadar takma kafana gebeliğin tadını çıkar 🙏🌸 önemli bişey olsa doktor söylerdi zaten. Ben çarpıntı dan sağıma soluma yatamiyorum ama yapacak bişey yok doktora gittim bisey yok dedi bu kadar takıntı yaparsan anksiyete bı arttirirsin. Biraz rahat ol 👍
Elifkcr minikmucizem1_ işte benim daha önce olmayan hamilelikte başlayan bir şey olduğu için çok korkuyorum. Mesela sizin yani yıllardır mı olan bir şey bu
Elifkcr Esra2580 çok haklısın ama inan elimde değil o kadar çok araştırdım ki interntte zaten sonra korkularım arttı
Esra2580 Elifkcr eğer normalde carpintin varsa.kalp hizin fazlaysa oda yapıyor kulakta kalp sesi duyabilirsin
Esra2580 Elifkcr canım bende internetten carointiya bakiyodum kötü kötü şeyler yaziyoru doktora söyledim internetten.bisey bakma dedi yani ben baktığım da da kötü şeyler yaziyo çok arastirma hamilelikten sonra da geçmezse gidersin beni çok rahatsız etmiyo o kulakta nabız atması oluyo ama surekli olmuyo. Beni rahatsız eden çarpıntı
Elifkcr Esra2580 benm sürekli özellikle geceleri sessizlikte çok rahatsız ediyor ama tabi haklısın hamileyiz yapacak bir şeyimiz yok. Yok benim nabzımda çok yüksek değil yani eskiye göre tabi yüksek ama 80 ,85 falan ortalama.
Elifkcr seleno benim sürekli olduğu için artık çok takıyorum. Benim okuduğum sitede beyin tümörü kulak tümörü falan yazıyordu. Onlar beni mahvetti. Her gece duyuyorum kulağımda nabız sesimi? Sizinki de mi nabız sesi?
seleno Elifkcr aynen benimki de nabız sesi benim dediğim nedenlerden dolayı oluyordur canım kötü birşey olduğunu sanmıyorum hamilelikte görüşüyormuş kulak burun boğaz doktoruna gidip öğrenebilirsin çok aklına takılıyorsa ki takma sorun yoktur
Neslisahgemici Esra2580 bende baya kötüyüm 2 3 gündür 22 haftalık hamileyim 100den aşagıya inmiyor nedir acaba sebebi doktor kansızlık dedi ama bilemedim kalbim cok yoruluyor bende
Elifkcr seleno kbb doktoruna 2 kez gittim farklı doktora. İkisi de hamilelikten olur demedi ama altında sebep de bulamadılar. Sanırım bu yüzden taktım kafaya. Zaten anksiyete geçmişim vardı. Şimdi de doğum korkusundan yeniledi sanırım anksiyetem