Eniştem de sadece terleme oldu onunla görüşen kişiler başka belirtiler gösterdiler test pozitif cıkınca eniştem korkup test yaptırdı pozitif cıktı covid i sadece asırı terleyerek gecirdi. Bende hiç biyere cıkmıyordum hastaneye gidip geldim cok ta dikkat ettim grip oldum önce ilk gün ateş 37.5u gecti heryerim agrıyordu kalkamadım ilk gün ertesi gün iyiydim ateş agrı yoktu ama bogaz agrısı basladı daha sonra öksürük normal hastayım diye gitmedim hastaneye ama 1 hafta sonra tat koku gidince korkup gittim. Test verdigim gün hastalanmamın 12 günüydü. Negatif cıktı ama Dr lar tat koku gittiyse kesin covid gecirdin iyileşme asamasında oldugun için negatif cıkmıssın dedi. 3 haftadır tat koku yok daha. Yani test vermekte fayda var