Bende gittim bir kere erkek bir doktora açıkcası çok ilgilenmedi zaten ultrasona da yanındaki yardımcısı falan baktı bana ekrandan hiç göstermedi ve ultrason fotoğrafı da vermedi acaba doktor mu ilgilenmedi sizin gittiğiniz doktorlar nasıl bu şekilde mi davranıyor bende doğumu orda düşünüyorum aslında ilk muaynem di hastane gerçekten çok temiz diğer çalışanlar çok iyilerdi ama doktor tavrını hiç beğenmedim