39.haftanin icindeyim kizlar.yaklasik 1 haftadır karnım bi anda kas katı kasiliyor sertleşiyor bazen tek bi tarafi sisiyor bazen karnimin hepsi sertleşiyor.bunlar yalancı doğum sancısı mı yoksa baska bisey mi anlayamyrm ama o an çok kötü hissediyorum 🙄