Kymt95 Merhaba 29+2 haftalık hamıleyım ara ara rahımımde baskı ve bıcak saplanması gıbı oluyp neden olur ılk gebelıgım ve hareket ettılce oluyo
Ozgsgr Kymt95 29+5 im bugün sabahtan beri aynısını yaşıyorum. Sanki bıçak saplanıyor gibi bı agrimi desem acı mı desem tarif edemediğim bir şey oluyor alt tarafta. İnşallah onemli bir durum değildir.
Sinemarslannnn Bende de aynısı oluyor 29+ 2 bende makat bebek ayaklar aşağıda dedi doktor baskı yapar bir de büyüyor diye ağrı olur alt tarafta
a_s_a_f 35+4 makat bebek değil artık kanala yerleşmeye başladı hergün aynısı oluyor mikserle çırpılıyor sanki 😂 ama alıştık az kaldı 💙