Gultugra 38 haftalik gebeyim midem yanıyor yemek borum yanıyor ve sürekli acı acı bildiğin aşırı derecede sadece su olarak uskufra ediyorum sebebi nedir ve nasıl geçer 🙁
Tugba34 Gultugra üşütmüş olabilirsin canım mide yanması bende de oluyordu bana sadece sade maden suyu iyi geliyordu
Aleyna6161 Gultugra ben daha 11+2 yim benimde çok yanıyor midem doktorum gavisgon plus şurup verdi çok da iyi geldi bana inşallah geçer biran önce sizinkide sağlıkla alın bebişinizi kucağınıza inşallah 🤗
Beyza12344 Gultugra bebek mideyi bastırdığı içinmiş ben de 32 haftalığım 3 haftadır felan var doktor yemekten sonra hemen yatmamamı yatmadan en az 2 saat önce yeme işini bitirmemi yatarken sola yatmam ı soyledi ve zofer diye bir hap ile gavıscon diye bir şurup verdi
tomurcukannesi Tugba34 evet benm arkadaşımdada var hamileliğin başından beri. 31. Haftada hala reflüden dolayı kusuyo
Sevdadeniz Tamam Bebeğin saçlarından olabilir tatlım bende de oluyor sürekli tam geçirmiyor ama fayda ediyor 😏 salatalık ye geçiriyor soğuk süt iç bi de mutlaka
deletedmom351 Sevdadeniz Bebeğin saçlarıyla mide yanmasının bi alakası yok. Uzmanlar söylüyor saçı çok olsa da yanar az olsa da.
Gultugra Beni mahvetti bugün konturolden geldim bi anda oldum acaba hamur işi yedim omü dokundu dedim ama uskufram su halinde siddetli gelince çok korktum nane limon ictim olmadi simdi maden suyu icmeye basladim 🙁😔
Tugba34 tomurcukannesi o zaman ben baya şanslıymışım ilk hamilelik de 9 ayıma kadar mide yanması oldu hiç kusma olmadı bilmiyordum yanmadan kusma olduğunu da teşekkür ederim 🤗
ozgesoy28 Gultugra canım bende 37yi bitiyorum bendede aynı öyle gece uyanıyorum hatta ciğerim yanıyo sanki hemen bi rennie duo içiyorum tık diye kesiyo
Derya38 Bende 37. Haftadayım gece mide yanmasından dolayı uyanıyorum devamlı çok kötü oluyorum gavisgon içiyorum rahatlatıyor öyle uyumaya devam ediyorum