giresun Bence böyle düşünüp kendinizi neden üzüyorsunuz bazen bende çok kendimi üzüp sonrasında pozitif dusunup mutlu oluyorum herşey sizin elinizde.. benimde bi hormonum yüksek çıktı hamile kalamazmışım hatta internette kısırlık diye çıkmıstı 3 gün ağladığımı bilirim.. Ama unutmamalıyız ki derdi olanın dermanıda vardır 🤲 Herşeyin ilacı var.. Doktor ilaç verdi düzenli bir şekilde kullandım sonraki ay gittiğimde inanır mısınız değerim olmuştu ( 1 ) ve ( 50 ) deyken normali ( 20 ) olması gerekirken🙏 Hala ayni ilaci kullaniyorum ve şuan o problemim yok çok şükür 🙏 Lütfen kendinizi üzmeyin İlac ile normale indirilebilir tıp çok ilerlemiş Rabbime şükürler olsun ki daha büyük dertlerimiz yok, üzüldüm size çok içten yazmışsınız , lütfen kendinizi üzmeyin hallolur inşallah 🙏❤