Bu özel hastanelere devlet el atsa keşke resmen kara borsa oldu Konya’da normal doğum sezeryan doğum fark etmeksizin 3500 arti covid testi de var dört bin diyelm ocaktan sonra yine artış dört bin beşyüz cart curt derken beş altı bini bulacak doğum Corona olmasa devlet tercih etcm ama koronadan dolayı özele gtmek zorunda kalmak da 5 bini oraya baymak da insanın zoruna gidiyor