deletedmom351 Homozigotmutant 36+4 olduk mayıs sonu diyor doktor ama ben bekleyemiyorum yani artık. 🤗🤗
Ayselcnt 32+1olduk günler hemencik geçsin istiyorum.. bebişimde 36. 37. haftada doğsun ve annesini çok bekletmesin istiyorum..