MinikRC ben rahim kalınlığı çekiyodum doktorum korunmayı bırak bebek olsun dedi yoksa ameliyatla kazıma olacak hangisini istersen onu yap demişti biz çok istedik 1 yıl olmadı tabi bu süre zarfında defalarca test yaptım en son ümidim yoktu eşim test yaparmısın dedi benimde adetime 1 gün vardı yok çıkmaz hayal kırıklığı yaşıyorum demiştim eşim test alıp gelmiş tam 1 gün vardı ama ilişkiden 21 günü geçmişti yaptım prefictor earlyle çıkmıştı doktora gittiğimde 3 haftalıktı ❤️ Şimdi 34 haftalık