Ozleeem inşallah canım ❤️ Bende 36+6 şuan ama perşembe gecesi suyum geldi dün doktora mesaj attım hemen gel hastaneye dedi nst de sancı çıkmadı ebe alttan muayene etti 1 cm açıklık var dedi sıkı kontrol edeceğim seni dedi salı sabah 9 da gideceğim bende anlamadım Nasıl açıldı ama 36+2 de gitmiştim doktora döndüğünü söylemişti bakalım hayırlısı 🙄