Ben ilk 6 ay surekli kustugum ve serum aldigim icin doktorum vermisti ,cok eski bir ilac degil yeni sanirim ama gercekten cok guzel zaten ilactan cok gide takviyesi olarak geciyor ,hamile ve emziren anneler icin vitamin ve mineral acisindan cok faydaliymis ben dogumdan sonrada bir surw kullanmayi dusunuyorum🤗