Fatmaugurdoku Gd1992 bi anne bebek sayfasında gormustum pudra kullanmayın yazmışlardı gözenekleri kapatıyor ve bebegın hava almasını engelliyor gıbı seyler yazmışlardı krem daha iyi olur dıye dusunuyorum
htcedgn Gd1992 pudra kullanmak artık önerilmiyor. Hava almadığı için pişiği daha da çok tetiklediği söyleniyor. Önerilere göre pişik kremi aldım ben sadece🌺
Mehtap74 Gd1992 3 çocuğumda da pudra kullanmadım. Hiçbir doktor tavsiye etmiyor. Bebe yağı kullanıyorum pişik kremleri var arada kullanıyorum. Bebe losyonu alabilirsin ya da bebe yağı