Arkadaşlar merhaba ben 33 haftalık gebegim. Ara ara sancılarım oluyor. Büyük ihtimalle yalancı sancı. Ama bişey merak ediyorum merak sadece😅 Acaba diyorum gece uyurken suyum gelse farkeder miyim yoksa rastgele kalkip gördüğümde idrarla karistirir miyim çok merak ediyorum yaaa🙈🙈