Serpil34 Duphastonu 20li haftalarda bıraktım prilam verdi doktorum ama içmedim bulantım olmadığı için
ogretmmenanne flowers yatmadan önce 2 tane içiyordum. Bulantılarım şiddetliydi kesti valla hayata döndüm. Sonra teke düşürerek bıraktım. Gün içinde hiç kullanmadım