Ben 25 haftadayım 10kg aldım ikiz gebeyim. Şeker ve beyaz ekmek gebelikten önce hayatından çıkarmıştım zaten kullanmıyorum. Kızartma yediğim 25 haftada bir elim parmaklarını geçmez. Gebelikten önce diyetisyene gitmiştim uzun bir süre o yüzden çokta sağlıklı beslendim ama neden bu kadar kilo aldım bilmiyorum 46 ile zayıf gebe kalmıştım allahtan yoksa bacaklarım beni kaldırmazdı sanırım 😒